Eksamensplanlægger til enhed

For at oprette en eksamensplanlægger skal du starte med at navigere til menuen over enheder. Dette gør du ved at åbne dropdown-menuen “Administrative værktøjer”. Her finder du en oversigt over institutionerne, hvor du kan folde hver institution ud for at vise tilknyttede enheder.

Når du har foldet en institution ud, skal du finde den enhed, du vil tilføje en eksamensplanlægger til, og klikke på rediger-knappen ud for den pågældende enhed. Herefter åbnes redigeringsmenuen for enheden, hvor du skal navigere til fanen “Eksamensplanlæggere”.

Inde på fanen kan du klikke på “Opret eksamensplanlæggere” for at åbne en dialogboks. Her får du mulighed for at tilføje brugere ved at søge på deres e-mail eller navn. Når du har fundet den ønskede bruger, skal du trykke på “Tilføj rolle” for at gemme ændringen.

Din eksamensplanlægger er nu oprettet og tilføjet til den valgte enhed.

Leave a Comment