Oprettelse af eksaminator på enhed

For at oprette en eksaminator skal du starte med at navigere til menuen over enheder. Dette gør du ved at åbne dropdown-menuen “Administrative værktøjer”. Her finder du en oversigt over institutionerne, hvor du kan udvide hver institution for at se de tilknyttede enheder.

Når du har foldet en institution ud, skal du finde den enhed, som eksaminatoren skal tilknyttes, og klikke på rediger-knappen ud for den pågældende enhed. Dette åbner redigeringsmenuen, hvor du skal navigere til fanen “Eksaminator”.

På denne fane kan du klikke på “Tilføj eksaminator” for at åbne en dialogboks. I dialogboksen skal du starte med at finde den eksaminator, du ønsker at tilføje, ved at søge på vedkommendes CPR-nummer. Når du har valgt eksaminatoren, skal du klikke på “Næste” for at fortsætte.

Herefter skal du indtaste eksaminatorens oplysninger, herunder fornavn, efternavn, land, adresse, postnummer, by, telefonnummer og e-mail. Det er valgfrit at tilføje et sekundært telefonnummer og et profilbillede. Du skal også angive, hvilke sprog eksaminatoren kan eksaminere på, og bemærk, at der kan vælges flere sprog i dropdown-menuen. Når disse oplysninger er udfyldt, skal du klikke på “Næste” igen.

Til sidst skal du vælge, hvilken enhed eksaminatoren skal tilknyttes, og indtaste enhedens kontaktoplysninger, herunder e-mail og telefonnummer. Når alt er korrekt udfyldt, skal du klikke på “Complete”. Herefter vil den nye eksaminator være oprettet og tilknyttet den valgte enhed.

Leave a Comment